domingo, 9 de junio de 2013

Titkaim

Photo



tegnap meló közben

küld nekem egy képernyőképel: a teljes nevem Google translate-ben leforditva magyarról angolra.

 Nem tudom ti hogyan vagytok vele, de én csak azok nevét fordítom le, akik igazán érdekelnek… vagy valaki felhívja a faigyelmem, hogy netene milyen vicces. Baszki…N… fogalmad sincs milyen veszélyes vizekre eveztél… S visszakérdeztem:

- So you wanna translate me? :)

(de nem mondta, hogy nem, hanem:)

- W (a bátyja), did some translations for me and I thought to translate your name

És ekkor pár másodperc alatt elátkoztam a pillanatot, amiért nem jut eszembe a megfelelő folytatás… valami lényegtelent irtam. Pedig 3 betű megoldotta volna… vagy 7?

”- Why mine?” - de nem jött össze… talán máskor…

***

Aztán volt még egy kis érdekes dolog, mikor elkérezett egtik reggel, és később lépett fel hómofiszból, nekem meg időben ott kellett lennem a melóban, villamossal mentem… lusta dög lévén, spontán… és leszállok a cégnél, errefel pont abban az ajtóban szállt fel ő is. Mikor megláttam a 32 fogas vvakító mosolyát, nem bírtam válasz nélkül… persze, hogy visszavigyorogtam… érdekes mód nem köszönt… monmdtam “jó reggelt”, picit furcsa akcentussal, mondván, h figyelj, erre ő is viszaköszönt, …ilyenkor annyira ijedt, meg rideg tudok lenni, vissza kellett volna forduljak, és nézzem, ahogy távolodik… jól esett volna.

Nem értem, miért nem köszönt előre… undokságból, vagy úgy gondolta, a mosoly elég, vagy éppannyira meg volt lepődve, mint jómagam, mert ő is fülig szerelmes belém, csak jólleplezi _:D na, persze, hogy nem az utóbbi…

***

Ja, és a kis kurva ribanc elült végre (6 KIBASZOTT VÉRESEN UNDOK HÓNAP UTÁN, AMI ALATT ELÁTKOZTAM A SORSOMAT), közülünk, mert más csapathoz tették át, de attól függetlenül még mindig odaülhet… ha nincs hova máshova…

Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



truleescrumptious1: Expression by ~west-kis



truleescrumptious1:

Expression by ~west-kis

missgl: "I have come, To drag you out of yourself, And take you...



missgl:

"I have come,
To drag you out of yourself,
And take you in my heart.
I have come,
To bring out the beauty
You never knew you had
And lift you like a prayer,
To the sky."
— Rumi

still the most perfect and subtle male face alive on Earth.



still the most perfect and subtle male face alive on Earth.

Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



Photo



No hay comentarios:

Publicar un comentario